Tisdag

Älsklingen hämtade mig för en stund sen, körde hem mig efter en arbetsdag.
Trött&Sjuk chey..
Att sitta vid Facebook med en 42 tums platt tv är inte dåligt :P
( Den är mkt större än man tror, va väll inte ett måste att ha en sån här stor TV men jag klagar verkligen inte, den är gryyymt stor. * dålig bild* )
Tar upp nästan hela tv bordet som är två meter ?!
Kommer bli mysigt att kolla film på denna, och använda som data.. Inte illa inte !
Tur man har världens bästa pojkvän som gör allt för att jag ska ha de så bra som möjligt♥
Helt sjukt underbart hur mkt jag älskar min Johan♥
Vi ska köpa ett PS3 oxå ;) Och jag ska såklart ha en rosa dosa, ofc ofc...



Bjuder på två låtar som jag verkligen inte kan sluta lyssna på♥

Den här är mkt bättre än orginalet
( Duttiga tjejor )



Och den här oohhh texten är så värsta mysig


Ska ta ett bad om en liten stund, sen vill jag ha MAT. *hungrig chey*
Ska kolla lite kläder på nätet som jag verkligen HOPPAS finns i butik sen när de är dag för mig att shoppa igen ^^,
Senare blir de en film och mys med älsklingen♥

take care

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback