Söndag

Åker ner till Stockholm ikväll, tar med de mesta av mina kläder, och nästa vända så blir de lite möbler, har inte så mkt, de mesta vi ska ha till lägenheten köper vi sen.
Men funderar på att köpa mammas Divan soffa?! Lagom stor för mig och älsklingen ^^
Kommer hem på Söndag, ska på möte och fortsätta med packningen. Sen får älsklingen komma upp hit helgen efter de och hjälpa mig att köra ner lite grejer.
Tar inte med mig ALLT utan får komma tillbaka till Dalarna igen när vi har fått lägenhet så sängen,tv bordet osv osv lämnar jag i ******* och så får de bli en vända hit sen för att hämta de :)
Praktiskt !!
De är så bra att killen får använda sin arbetsbil så slipper man hyra släp åh krångla.
Så skööönt att äntligen få komma härifrån, de trodde ni aldrig huh? *Snap* :P
Få ändra på Facebook att man bor i Stockholm ( hah bara de är så galet nice ), få komma till en ny stad, träffa nya människor, få vara tonåring/vuxen och leva livet precis så som jag vill ha de med världens underbaraste pojkvän.
Få slippa de tråkiga livet i Hda...
Jag hoppas för andras skull att dom oxå kommer därifrån snart.. (Y)
Well well, musiken spelas för fullt och jag ska fixa lite innan jag åker
take care
// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback