Lördag..

Oj oj, de är mkt som händer i mitt liv just nu :)
Är hemma i Dalarna igen, ska träffa lite vänner och packa för sen flyttar jag till Stockholm hem till Pojkvännen♥
Sen när jag fått jobb så skaffar han och jag egen lägenhet.
Gud va skönt de ska bli att komma härifrån, och att få bo i STOCKHOLM :D
Nice nice.
Skönt att kunna säga att man bor i Sthlm ist för Hedemora ;)
Har varit i Uppsala på middag hos Johans pappa, sen kom alla dom hit hem till mig och vi grilla och hade super trevligt. Har åkt med killen på jobbet, har haft de hur bra som helst.
Sen har älsklingen lärt mig att köra bil, så ska låna hans böcker och plugga sen ta en intensivkurs, och efter de blir de att spara till en vit BMW :)♥
Jag måste bara lära mig att prioritera lite bättre :>
Längtar tills jag fått ett jobb, och jag och älsklingen fått en lägenhet och de blir dags att köpa allt som behövs och mer därtill till lägenheten och när jag fått mitt körkort , kommer bli awesome... oh, de går bra nu, så underbart.
blir inte så mkt bloggandes för min del, men de går bra för mig nu och klart att de kommer ett litet inlägg lite då och då bara för att skryta om hur bra de går för mig och flytten till Stockholm ;) HAH, busigt !
Kommer sakna mina guldkorn här i stan dock :S Men när jag har körkort så kommer jag upp för att göra stan lite osäker (Y) Lita på de..
Och jag har världens finaste,underbaraste och gulligaste pojkvän, helt otroligt hur kär jag är och jag trodde aldrig att jag skulle träffa en sån underbar människa, och att han skulle bli min♥
Kom till Dalarna i Torsdags och jag saknar redan Min man..
TTYL
Take care
// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback