Just so you know

Är trasig..har den där jobbiga veckan, kult !
Läste på om PMS och shiiiit säger jag bara, jag har nog en MILD grad av pms, även fast min kille skulle påstå motsatsen ;)

Well well, gick till Centrum idag och handla lite när älskling va på jobbet, han skjutsar mig alltid när jag ska någonstans så jag måste nog uppskatta de lite mer för att kånka på två ica kassar i värmen idag va inte nice !
Blir god middag ikväll och massa mys med baby♥

Shoppade för några dagar sen, det behövdes verkligen :O Bara det nödvändigaste ofc

Nya uggs från skopunkten


En svart och en vit polo tröja, en grå långärmad tröja lång modell med V urrigning, super mysig och snygg (Y)
Allt från H&M, bekvämt,snyggt och mysigt ^^
Sen köpte jag en poncho, skit snygg på, jätte skön och grym nu till hösten, passar perfekt ihop med mina nya uggs <3


Blir liiite mer shopping sen när älsklingen får lön nästa vecka, och massa shopping sen när jag får mina pengar för mitt målar jobb :) *nice*

Har äntligen fått ordning på rummet hära i lägenheten, så otroligt mysigt och ser så typiskt ut som en liten Etta, blev perfekt med mina möbler oxå här inne.
Har roffat åt mig väldigt mkt plats i garderoben, tjuvat nästan alla galgar, men är ganska rättvis ändå på den fronten, han har en låda mer än jag ;) Vi delar ju på allt, jag lånar till och med hans kläder :>
Blir lite shopping på Ikea nästa vecka oxå, och jag måste köpa nya leggins och nya tröjor nu till hösten/vintern:)
Jag längtar ihjäl mig tills vi skaffat eget och allt som ska införskaffas osv :D love it.

Take care bitches
TTYS

// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback