Gårdagen..

Tog tunnelbanan till Skärholmen igår med Johans mamma, vi shoppade och käkade lite, super mysigt och jag blev sååå shopping sugen : > ( Blir lite shopping snart med Uppsalas gulligaste tjej Lollo ( johans syrra ) väldigt snart )
Sen drog vi till Uppsala och handla lite på Ikea, lite mysgrejer för att lägenheten ska bli ännu mysigare ;)
Kommer handlas sååå mkt mer sen..
Och eftersom jag älskar Lila så blev de lila ljus bland annat..


tungt...
Måste städa osv nu INNAN jag tar ett varmt skönt bad..
Älsklingen ska köpa en 42 tums platt Tv idag och ett Hemmabio system♥ Får se om vi hänger upp den på väggen eller låter den stå på de otroligt fina tv bordet :)*tyngaste*
Kommer bli så galet nice..
Är förkyld och har ont i halsen...jag som trodde att jag skulle slippa men neeeee :S... Tur att jag har de så bra så de gör absolut ingenting att jag fått en liten förkylning ;)
Åkte med älsklingen på jobbet, men fördrev tiden med att sitta och leka med hans Iphone 4 *Vill osså ha men är så nöjd med min Iphone iallafall♥*
Jobb imorgon, snart är pengarna hos mig då blir de Shopping !
Take care bitches

// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback