Fredag

Äntligen helg *myyyys*
Den här veckan har varit helt okaaaj.. åkt med älsk på jobbet ^^
Är lite små sjuk så de sabbar mitt mooood -.- Men de funkar !
Är hemma idag, ska skriva CV ( igen ) och kolla lite jobb :)(Y)

Den här veckan har min kille varit världens gulligaste..
Ena dan kom han hem med en stor jätte fin buket rosa blommor och Te till sin sjuka chey ♥

(Jag hade påpekat dan innan att jag va sugen på te, så han la väll de på minnet, mitt lilla kålhuvud )
Nästa dag kom han hem med en tröja från Gina Tricot..
Hade påpekat att jag hittat en vit stickad tröja från Gina som jag ville ha.. så kom älsklingen hem med den * Glad chey *
Jätte mysig och kommer bli så fin nu till hösten :)
* Jag har världens bästa pojkvän, ohyes * ♥
Har hittat massor på H&M, Gina Tricot osv osv som jag ska köpa, behöver massor med nya kläder.
Så de blir nog shopping med Sophie när hon kommer till Sthlm ♥

Aja, nu ska jag svulla i mig lite käk

TTYS

// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback