Världens bästa pojkvän

Jag har helt klart världens bästa pojkvän.
Han kom hem med en present åt mig idag
SÅ GALET SNYGGA♥
( Kommer passa utmärkt till min vinterjacka, en vit med ludd på luvan, en sån lång modell som går ner över rumpan *great*)

Inte nog med att han köper presenter åt mig, blommor,cigg ja allt jag behöver, så är han så otroligt snäll,gullig och helt underbar.
Ger komplimanger titt som tätt, ibland när jag inte ens förtjänar de, gör små gester som betyder SÅ mkt.
( Alla har ju sina dåliga stunder helt klart )
Men Min Johan är den underbaraste människan jag känner, och de finns ingen jag älskar mer
Ikväll blir de fuuullt av kärlek♥

// Nettan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback