Torsdag..

Vaknade imorse ( med min älskling som håller om mig, värsta bästa♥ ) men iaf, utan att ha någon aning om va de är för dag? *lite smått panik* Ganska läskigt när de händer..
Men jag är ganska säker på att de är Torsdag ;) *Rätta mig om jag har fel*
Killen åker och jobbar, jag pratar med både mami och storasyster i telefon ( jag behöver deras råd once in a while ) och bestämde mig för att börja studera nu till våren då, och de bästa alternativet är Komvux.
MEN när jag skulle ringa studievägledaren ( det fanns nämligen tre st ) så svarar INGEN av dom,hur stor chans är de att INGEN är tillgänglig?, så jag fick återkomma vid två tiden, men så svarar inte den första, återigen får jag ringa MEN DÅ TAR PENGARNA PÅ MIN LUR SLUT -.- Hur kul är de?
Tur att jag har en pojkvän som har en arbetstelefon som man får låna helt obegränsat så jag får fortsätta ringa imorgon. Men skickade iaf ett mail så har jag "gjort" nånting idag iaf :) *duttig chey*
Ska göra en adressändring och skriva CV på lördag så jag kan börja söka jobb ( lite lättare att få jobb när man studerar men ska ju förhoppningsvis börja plugga i Januari )
Och jag jobbar hela helgen :( *Suuuurt* Men har man inget riktigt jobb sådär så får man ta de man får liksom, och de är ganska skönt sen när man har pengar i plånboken igen :) Och jag kommer ju alltid hem till min älskling varje dag,och får somna tryggt i hans famn varje kväll, och vaknar upp bredvid han varje morgon, så jag har absolut inget att gnälla över♥
Det kommer ju fler helgen liksom :P

Kollade på Honey 2, tänk att jag hann med de oxå ;)
Den va iaf grym...Musiken oxå för den delen

Nu ska jag

  • Diska
  • Plocka undan lite i lägenheten ( Måste verkligen göras inne i vårat rum )
  • Hänga upp tvätt och tvätta

Älsklingen slutar vid fem...ruuuligt !!

TTYS :*


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback