tisdag

Träffade en studievägledare igår här i Huddinge, hoppas jag får börja studera igen. Men ska boka en ny tid för de är lite som ska göras innan :)
Och igår hämta Johan och jag en ny "garderob", skit snygg, nästan svart trä med vita blanka luckor :)
Blev riktigt fint i rummet.
Vi hämtade ifrån ett företag, och den första vi tog gick sönder precis innan vi kom ut från byggnaden -.- Så Johan hämta en till ( dom hade nämligen 6 st ) och då gick de lite bättre :P
Men inte nog med de så råka vi ha sönder en tak lampa... oopps...Va ett ganska flaschigt ställe, så dom har nog råd med en ny lampa ! *haha*

Har tagit ett bad, ska göra mig lite iordning sen efter jobbet ska jag och älsklingen åka och handla lite :)
( ska även kika in en snabbis på H&M, behöver nytt nagellack ;) )
Ska även gå till Centrum här i Vårby en liten sväng :)

TTYS

take care
//Nettan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback