Söndag..

Älsklingen kom hem med en present åt mig ( igen ) häromdan.. Ett par leggins från Gina, precis vad jag behövde♥ *gullunge*

Va på Ikea häromdan oxå, köpte en tvättkorg och en sån här * pekar ner * att ha mina värme ljus i


Älskar ljus och vi tänder alltid ljus på kvällen :>
Och de går inte att gå på Ikea utan att köpa nånting !!

Och igår åkte jag till Skärholmen med Svärmor ;)
Köpte Knä strumpor, gråa och vita..super mysigt ju ^^
Två par leggins, hårspray,underkläder,ett par rosa mjukis shorts och lite annat smått och gott :)


Underkläderna är från New Yorker..så grymt fina underkläder, speciellt string, eller Underlivstråd som min älskling säger :P
( Och jag skämms inte för att storleken syns..Ska man ha string när man är kurvig så ska tråden inte tryckas in i fettet som vissa tjockisar har, inte snyggt ) haha ;)

Åkte även till Skärholmen idag, med Svärmor, igen ^^
Blev liiite shopping idag oxå...går ju inte att låta bli nu när man har pengar..
Men idag blev de bara ett par gråa mjukis shorts och två T-shirts att mysa i :>


( Från Gina♥ )
Sen lite ego bilder, OFC ;)





Naae, nu ska jag måla naglar och vänta på att älsklingen ska komma hem, sen blir de god middag ikväll, Potatisgratäng,kött,baugett bea sås och nått gott att dricka :) *mums*
Sen en film i sängen med mitt hjärta♥

Jag trivs så otroligt bra här i Stockholm, det enda som fattas är att jag och Johan ska skaffa egen lägenhet och att jag ska få ett "riktigt" jobb..sen är allt perfekt ^^
Jag går upp varje dag runt 7-8 tiden ( till och med på helgerna :O )
Jag gör mig iordning nästan varje dag, sminkar mig osv osv..och de brydde jag mig inte om förut.
Jag jobbar,är ute varje dag och mår mkt bättre på alla sätt och vis.. Så jag råder alla i Hedemora att ta sina arslen och flytta därifrån (Y)

Take care

// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback