Måndag

Äntligen är helgen slut, trodde aldrig att jag skulle säga de -.-
Men men, de är ny vecka och mkt som ska göras i veckan.

Älsklingen köpte massa body lotion, shampoo,balsam,hårinpackning osv osv till mig häromdan så de blir " ta-hand-om-mig-själv- dag idag ;) Ligga i badet i nån timme och bara pyssla om mig själv (Y)

Är hemma idag, men åker nog med älsk på jobbet imorgon :)
Har käkat en kycklingsallad *svullen* ska dra på mig lite kläder och gå ner till centrum och handla cigg (mina tog slut igår :O ) min älskling va så gullig och lämnade en hundring åt mig här hemma <3 ( och häromdan så hade jag grymt äckliga abstinensbesvär när vi satte oss i bilen, va sååå röksugen, då hade älskling lagt ett cigg paket åt mig där i bilen :> Värsta gullig ju ^^,
Jag har helt klart världens bästa pojkvän♥
Nae nu drar jag ner till Centrum, sen lite spa här hemma,sen leta lite jobb,diska,fixa tvätt osv osv :)
Jag har de gaaaanska bra här i Stockholm ;)
* Men saknar mina guldkorn i Dalarna :S *♥

take care :*

// Nettan a.k.a Sässan



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback