Fredag

Idag är jag iaf säker på vilken dag de e ;)
Sitter med hårfärgen i, och tänkte ta ett långt bubbelbad snart, med ansiktsmask hårinpackning åh allt de där ( gör de minst två ggr i veckan )
Sen göra mig lite iordning, och göra allt de gamla vanliga, diska osv :)
Och vädret är helt underbart :O Solen skiner och de är jätte skönt ute så jag drar nog på mig mina uggs och går ut en sväng när jag gjort klart allting här hemma :)
(Lite sugen på att köpa en schysst höstjacka innan de är dags för att köpa årets vinterjacka...)

Är lite fest sugen ( man blir ju lätt de när de är fredag och grym musik spelas )...Har inte festat sen midsommar.
Det är otroligt skönt och jag har lyckats bevisa för mig själv att jag inte måste dricka/festa varje helg, men nu när jag flyttat till Sthlm så äre klart jag drar ut nån helg :)
Men den här helgen är de jobb som gäller...
Jag älskar Min Johan♥
Jag har verkligen hittat världens bästa kille

Hoppas alla får en trevlig helg, take care



// Nettan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback