Torsdag

Har precis varit ute med Zero i en timme ungefär, promenerat och kastat lite boll :)



Vi är ute ungefär tre timmar om dan , varav en timme består av lek, bara bra för mig som får väldigt mkt motion nu om dagarna, super skönt och roligt ;)
Går upp när min älskling går upp, runt 7 halv åtta och då går jag oxå ut med Zero..hade aldrig pallat en morgon promenad själv :P Men de är så skönt efteråt och på kvällen när man gått så mkt under dan *duttigt*
Och på kvällen så rastar vi honom innan vi går och lägger oss, då följer fläsk plätten ( älskling ) oxå med :)♥

Har diskat och marinerat köttet, ska städa undan lite på rummet oxå. Blir middag,tända ljus,film och mys ikväll med hjärtat mitt.
Kött,pommes,bea sås,baugett och Julmust står de på menyn ;) *svull bullar*
Har laddat ner en action rulle eftersom min Fläsk Plätt till pojkvän kanske inte riktigt har den bästa film smaken..bara vid några få tillfällen.. Men de är absolut nånting jag kan leva med, med tanke på att han är världens bästa pojkvän ;)

Och imorgon åker vi till Dalarna :D
SKa träffa mina guldkorn♥
Och Johan och jag kommer ha huset för oss själva, hm massa mys för oss latkorvar ^^,
Har en hel del och göra, ska rensa alla mina grejer och sen kasta, sen flytt städa.. kommer kasta en heeeeel del :S
Well well, får köpa nya grejer :D

Take care

// Nettan


Kommentarer från er söta läsare.
» Malin

dalarna låter kul, väldigt fin blogg, skulle du kunna vara lite gullig och kolla in på min blogg ockdå :)?<3

2012-03-28 // 08:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback