Onsdag..

Vakna av att Zero kom och gosade med mig i sängen, antog att han ville ut så jag drog på mig mjukisbyxorna och uggsen och de blev en 40 minuters promenad imorse.
Ska fixa håret och fräscha till mig lite sen ut och leka med han :)

Köpte massa fint på Ikea igår, nya lampor,ljus,ljusbrickor två nya hyllor och massa annat, kommer bli så himla fint,stilrent och mysigt i vårat rum sen, och när vi skaffat egen lägenhet så kommer de bli så galet underbart :D
Och eftersom vi båda är lite latmaskar så köpte vi en fjärrkontroll som man kan släcka lampor med eller vad som helst... skönt när man ligger i sängen och glömt släcka lampan och man orkar inte resa sig igen...Onödigt men praktiskt :P

Älsklingen och jag har bestämt att eftersom vi firar 3 månader tsm så blir de god middag, tända ljus och en film och massa mys ikväll...Vi brukar göra de ganska ofta annars men har varit fullt upp på sista tiden, så en myskväll slår inte fel ;)

Ska pallra mig ut snart, TTYS

// Nettan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback