Lite uppdatering/Bildbomb....

Weeeell, de är Tisdag och idag så blir de städa,tvätta,diska ja allt de där vanliga som måste göras :) Sen ska älsklingen åka och hämta två garderober ( vi får varsin ) Vita med spegel dörrar,dom duger tills vi skaffat egen lägenhet och köper nya :>...så vi drar en sväng till Ikea idag oxå, måste köpas galgar,lite grejer till ljusen, typ ljus brickor eller nått liknande.
Får se vad som handlas hem.
Finns ju sååå mkt fint och man vill bara köpa köpa när man väl kommer in dit..Ska hålla utkik efter lite schysta ljusbrickor och allt va de innebär..har alldeles för mkt ljus men inget att lägga dom i, eller på? hah :P

I Lördags träffade jag Mamma en sväng, hon åkte till Finland i Lördags kväll så hon och Robban kom och hämta upp mig och dom bjöd på smarrig thai mat :>

Va väll mysigt :)
Dock ser de ut som friterade små kycklingar eller nått men de är min favorit Friterade räkor :)

Och i Söndags drog jag och älsk till Uppsala hem till Lollo, hans syter där bjöds de på Tacos :)
Och jag tjuvade med mig hennes hund hem, så är hundvakt i en Vecka åt Zero :)♥
Riktigt mysigt, nu har jag sällskap och nu blir mina promenader lite roligare :)
( Ska ut och ta en lång promis med han sen, går nog ner till vattnet, släpper lös han och kastar lite boll )
Tog bussen med svärmor till Ikea i Söndags oxå... ÄLSKAR Ikea, men hatar när de är sååå jäkla mkt folk -.-


Gick en timmes promenad i Söndags, och de är så mysigt med hösten, gick bl.a ner till vattnet, så mysigt där, ska försöka få med killen ner dit på en liten promis, men han är inte riktigt sugen på de skulle jag tro (Y)




Åh justja, Världens bästa pojkvän köpte en ny vinterjacka till mig, vit lång med ludd på luvan.
Han har även köpt massa snoddar till mig ( bara för att jag en dag inte hittade en när jag behövde en ) så kom han hem med en låda med 90st... heh, tack älskling..och massa fina ljus och en jätte schysst tröja, kommer nog upp en bild på den oxå, älskar den..min älskling och jag har så sjukt bra smak ;)
Och han skämmer bort mig så otroligt mkt..
Älskar Min Johan mer än något annat..Klart jag lämna Dalarna för ett liv med honom här i Sthlm..


Skulle fixa middag, och i potatispåsen låg en Rumpa, eller för den lite romantiska så är de väll ett hjärta då, och Barba Pappa hade även hittat dit.. Sparade Barba Pappa han ligger kvar i kylen, kunde inte skära i honom, men bjöd älsklingen på Roooompaaahn

Från en annan synvinkel så ser "hjärtat" mer ut som en fet jäkla röv !
*Careface huhu?*

Mammas Kaka♥






Åh så lilla Ollis får vara med på ett hörn..

Gräslig soffa jag vet, men som tur är så finns den inte här i närheten iaf ;)

Och igår, Måndags, så följde jag och Zero med Johan på jobbet...väldigt mysigt.
Johan köpte frukost på 7 eleven, och lunchen va gudomlig ( Zero hade de väldigt bra :P )
Johan köpte även en påse klubbor till mig, ÄLSKAR klubbor...woop.. och tro inte att hunden bara fick sitta i bilen hela dan, jag gick ut och gick med han när johan skulle hämta eller leverera, och vatten och mat hade han tillgång till under hela dan.. Satt i Johans knä, eller på hans egna plats mellan oss eller för de mesta så låg han i min famn♥


Dullig liten Lutte, och bra träning ^^,

Nae, nu ska jag börja göra allt de jag ska innan älsklingen slutar jobbet och kommer och hämtar upp mig, ser verkligen fram emot att få handla/shoppa, ska även hinna duscha och göra mig iordning, gå ner till Centrum ( älsklingen lämna en hundring åt mig ) så måste köpa cigg, en dricka ( Johan och jag dricker alldeles för mkt läsk ) och nått gott till Zero :)
Men först, Frukost och en cigg <3

TTYS

Take care

// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback