Dalarna ikv..

Åker till Dalarna ikv :) Ska bli så myyysigt<3
Den här helgen blir nog bra :)
( Har inte druckit/festat sen midsommar, skönt att man klarar sig utan. Men lite sugen är man ju)

Nu på morgonen har jag inte gjort nått annat än att diskat,varit ut med zero och glott på tv.. hm, dags att börja göra sig iordning,duscha,packa osv så de är gjort. Sen ska jag ut med Zero på en timmes promenad ( som vi gör varje dag ) och leka lite :)
Sen när älskling kommer hem så åker vi förbi gladö en sväng för att kolla till "tanten" så hon har de bra, sen en liten road trip "hem" till Dalarna :)

Jag och älsklingen hade lite mys pys igår, och bestämde oss faktiskt för att bära in de lilla bordet på rummet, för att få lite privacy ;)
Ska bli så skönt när vi har egen lägenhet♥
Jag hade lagat middag,tänd ljus och fixat och donat tills han kom hem, så de va bara för min man att sätta sig
( det brukar alltid vara han som gör iordning så mysigt till mig, så nu va de faktiskt min tur ^^ )



Ska lägga mig i ett bad ( en snabbis ) sen göra mig iordning, sen ut och gå med Zero, sen packa det jag ska ha med mig i helgen, sen städa lite och sen så blir de nog en till promis med Zero ínnan älsklingen kommer hem och vi åker :)
( går ut med han ofta, men en hund kan väll inte få för mkt motion av att gå flera promenader om dan? ) :P

Trevlig Helg
take care

// Nettan


Kommentarer från er söta läsare.

Varje dag under hela nästa vecka kommer jag att länka en person på min blogg ( http://matiib.blogg.se/ ) Så om du vill vara med och kanske få en länkning inför ca 1000 besökare är det bara att anmäla sig här: http://matiib.blogg.se/2012/january/vill-du-fa-en-lankning-pa-matiibbloggse.html#comment



Om du inte gillar sånna här kommentarer så sorry<3

KRAM

2012-01-08 // 21:28:43
» Tess

Har du sett mina KlurigaGåtor? Eller kanske mina mattips? Kika gärna in! Det finns mera! :D Kram!

2012-04-07 // 20:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback