Well well..

Jag vet att ni saknar mina betydelsefulla inlägg ;) Så kastar in ett litet nu, kommer tillbaka i veckan igen :D
Inte velat blogga helt enkelt ^^

Sitter och dunkar musik med nya högtalare och bas låda, min sötnos hjälpte mig med att koppla in dom i min dator :P hehe vart lite krångel, jag är inte så teknisk.
Men nu har han åkt hem till sthlm igen :/♥ *miss him*
Haft en underbar helg.. tänker tyvärr inte dela med mig av den till er :> *snap*
Kanske lite senare sen när de är dags för mig att börja blogga igen :)

Allt är så underbart bra just nu, vädret är klockrent och jag är glad Chey (Y)

( Älskar dig Elina, du är en av mina bästa vänner och du förtjänar bara de bästa♥ )

Och till alla nollor där ute, Ge er för fan, ni kan fortfarande inte knäcka den här bitchen ;) Att ni inte lärt er än ^^





Take care

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback