Väntar..

Sitter och dunkar musik och väntar på att Johan ska komma. Han är här om nån timme ♥




Sen va jag ut på en liten promenad med grannen Anastasia (Anya) och då blev de självklart lite bilder ^^






Sen en (suddig) bild på mig och kråkan (lillasyster) ♥

Hah, snyggt..typ osminkad idag :O wooops !
Och kolla mitt hår..sådär ser de ut när de är helt ofixat..TROLLRUFS och bebisfjun ! *sexigt*
Sen har jag jeans på mig för första gången på typ 3-4 år? Såna snygga mörka tajta you know..grr :P
Haha well well, har gått ner 4 kilo fast jag inte gjort nånting ( förutom att äta myyycket mindre, och sen så är jag kär oxå, kan va de :> ) så hoppas de håller i sig :)
Sen blir de nog några promenader framöver för att det ska bli mer effekt :)
Alla bah CAAAAREFACE :*
well well..

Trevlig helg :)

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback