Jag saknar dig C

Jag kan vara väldigt hård ibland,och väldigt elak.
Jag försvarar mig själv ibland på fel sätt.
Och jag kan vara en riktig jävel ibland, så antingen hatar man mig eller så älskar man mig.
Jag skyddar mina nära och kära så gott jag kan, och jag skulle göra allt för er.
Jag lämnar människor bakom mig för deras bästa eller för mitt eget.
Jag försöker få folk att förstå att även om de förfluta ännu förföljer mig så försöker jag bli en bättre människa och jag vill inge annat än att ha ett sjuhelvetes bra liv.
Folk kan prata bakom min rygg,och dom kan såra mig, men när jag väl får reda på de så vill jag försöka ta itu med problemet först istället för att smutskasta nån. Jag försöker att vara mogen och realistisk i vissa situationer,men när man bryr sig om nån så jävla mkt så är de inte lätt när man blir vald i andra hand.
När man hela tiden försöker räcka till och man försöker vara en hjälpande hand..men känner att man misslyckats..
Livet är inte lätt, och det ska de inte vara heller. Och visst är de skönt när man har lite medvind, men vid motvind så vill man känna sig trygg och ha stöd från dom människor som betyder mest.
Jag kommer alltid finnas här för mina vänner, dom som står mig närmast eller dom som har stått mig så otroligt nära.
När de verkligen gäller så finns jag här.
Alla vet vid de här laget att man inte kan köra över mig,man kan inte knäcka mig..men man kan helt ärligt såra mig.
Då jag verkligen gör ALLT för mina vänner och min familj.. så när jag förlorar nån så känns de.
Även om jag är en katastrof,trouble maker,bitch you name it..så försöker jag bli en bättre människa för min skull men oxå för dom i min omgivning.
Jag har inget emot att vara en klippa i stormen och allt de där "tramset".. eftersom NI betyder allt för mig.
Jag hade inte varit den person jag är idag utan er, alla mina vänner och min familj har lärt mig nånting som gör mig till en bättre människa..och jag kommer alltid vara tacksam.
För eran skull försöker jag att vara stark.
Och tveka aldrig att höra av er till mig om de är nått, jag förlåter..jag glömmer aldrig men jag förlåter för jag vill tro på ett bättre liv för min egen del men oxå för er som någonsin betytt nått för mig.
Ni känner mig, jag ber inte om mkt,och man kan göra/säga fel ibland..jag gör det. Ganska ofta.
Och de är mkt som jag sagt och gjort som jag ångrar..
Men jag försöker,och jag kommer aldrig sluta.

Jag saknar dig C,även fast du verkligen såra mig. Och även fast vi sagt så sjuka saker till varann.
Men de vi hade glömmer jag inte. Och såna vänner ska man ta vara på..
Jag vet inte om saker och ting kan bli som förr...
Jag har varit så arg..gudarna ska veta att jag har varit arg..
Men jag älskade dig,och jag tror att jag fortfarande gör de.
Jag har fått många chanser,från min familj men oxå av mina vänner,jag förändras,för jag vill men oxå för att jag kan..
Jag har betett mig som jag gjort för jag varit sårad,arg,besviken men oxå för jag förlorade en person som har varit min bästa vän,syster och även min tvillingsjäl..innan allt bara rasade samman.







// Eran Nettan

Kommentarer från er söta läsare.
» C

Du har mitt nr, Bara att höra av dig. :)

2011-05-24 // 01:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback