Torsdag..

God morgon :)
Vaknade av att baby ringde mig tidigt imorse, men självklart låg jag och prata med honom ett tag innan jag somna om igen♥
( Kan ha ett jävla morgon humör om nån väcker mig, men inte när baby gör de, då är de en glad chey som vaknar )

Idag har jag mkt som ska göras, UTAN CIGG. Man bah OK och PMS på de hela.. shit hur ska de sluta.
Men som tur är så kan jag kontrollera de och hantera de på nått sätt iaf :>
Ska dammsuga och torka golv,dammtorka plocka undan,byta säng kläder, göra rent överallt osv.. och inte bara i mitt rum (Y)
Kult.. men de måste göras.. speciellt OM MIN BABY KOMMER IMORGON :D♥♥♥
Får se, men han sa att han ville, och jag vill OSSÅ !!
Det blir nog så.. och kommer han så har han en mobil jag skulle få eftersom min Xperia X1 knasar :(

Måste bara säga att Lady Gagas nya Album suger nått enormt.. så jävla dåligt.. vad hände?
Alla dom kändaste låtarna hon har gjort är ju AWESOME :O Men nae, fy..pallar inte lyssna på henne längre !

haha, så äre..

TTYS

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback