Torsdag..

Vakna av att min sötnos nere i sthlm ville att jag skulle ringa.. så självklart ringde jag honom, och blev på toppen humör för han kommer upp ikväll♥
Så jag har satt på musik och städat lite, ska städa så gott som hela huset, sen in i duschen.
Blir ansiktsmask osv osv :)

Sen imorgon blir de party med bland annat min baby,Elina,Marcus,Diana och Nathalie.
Sen UTGÅNG :D
Kommer bli så jäkla awesome.
Och på lördag har jag bestämt att jag och bby ska stanna inne och mysa. När han är här så går helgerna så jäkla fort.
Sist han va här så åkte vi runt i hans bil hela tiden, helt i onödan -.- Fram och tillbaka..tur att han är galet sexig när han kör ♥
Jag är så glad chey nu för tiden att jag inte ens har tid att blogga..
Vill ju berätta ALLT, men de går ju inte.. haha folk skulle bli Chockade :P

Nae men nu ska jag städa innan min 08 kommer♥

Take Care :*


Nicki Minaj - Right Thru Me


// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback