Tisdag !

Ändrade planer..
Ska prata med Stora syster idag och kolla om hon kan hjälpa mig med mitt CV.
( Eftersom jag ser upp till min syster,och hon är smartast och världens snällaste så klart jag ber hon om hjälp♥)
Sen skriver jag in mig på arbetsförmedlingen via datan, SEN kan jag pallra mig dit.
Vill inte vara fast i stan i 9 timmar idag -.-'
( och måste påpeka att jag kan sova hur länge jag vill men ändå gick jag upp innan kl 7. *Duttig chey* )

Vill få ordning på mitt liv. Nu när jag träffat Johan blev allt så mkt bättre.. det enda jag behöver nu är ett jobb och få ordning på allt trassel i mitt liv inkl. att försöka inte bråka med folk..man behöver inte vara bästa vänner med alla,men heller inte ovänner så att man inte ens kan befinna sig på samma krog te.x.
( Ganska jobbigt med tanke på att den här stan är så liten, så är de inte enklare om man kan förlåta och gå vidare?! )
Folk bah- öööh vad har hänt med Nettan ?! :P
mmh de kan man fråga sig..

Mina planer nu är att jobba och månads-spara, sen om några månader blir de flytt.
( Vart jag ska flytta är hemligt än så länge ;) )
Man bah- ohh spännande.. men de blir helt klart INTE i Dalarna :)
Och det viktigaste är ju såklart Johan just nu.. att se till att hålla mig fast vid den här helt underbara killen som jag inte förtjänar♥
Är Nettan kär tro ?! Hah, klart som fan jag är..  :>
Så hoppas på Ordning nu..







// Nettan :*

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback