Tisdag..

Vaknar av att Johan smsa mig, och en stund senare ligger jag och pratar med han i telefon.
Älskar hans röst, så min dag har börjat väldigt bra.
Är dock lite orolig, han ska på kryssning ikväll.. hm.. jag litar på min Gummi Björn♥
Sen måste jag bara få säga : Som Man Bäddar Får Man Ligga !

Ringde precis försäkringsbolaget, ska få lite pengar efter min operation, men dom får mamma.
Och nu sitter jag här och lyssnar på musik och tänker på min baby.. Hoppas han kommer hit i helgen..

Har börjat äta mkt mindre nu efter operationen, vet inte vad som hänt, men jag mår mkt bättre nu för tiden.
Så jäkla glad att jag operera mig ^^
Och jag är överlycklig att jag träffat Johan♥
Inte många som förtjänar att ha en så fin karl i sitt liv..

Nu i veckan -

Onsdag- Träffa Elina och gå några ärenden. Vi har mkt pågång jag och min Tjej ;)
Möten osv osv.

Gå till arbetsförmedlingen.                                          

Helgen- Om min baby från sthlm inte kommer så blir de Utgång på Fredag med Elina, och lördag så ska vi ha mys/spa kväll♥

Yeah.. men hoppas på att min Baby kommer. Skönt att Han träffat alla dom som betyder mest för mig,här i stan ;) Han har ju några till att träffa.. but we take it slow ;)

Bitches, att ni inte lärt er.. Well well, vad va de jag sa.
Don't mess with me.. jag drar ner dig till botten där du hör hemma.

Är på så bra humör att ingen kan förstöra de, så ska fortsätta dunka min underbara musik och tänka på min underbara Johan♥
haha, och njuta av mitt just nu kanske tråkiga liv, men bättre ska de bli.. det kommer bli awesome !




TTYL



// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Tjingeling!! Kan du inte säga åt Johan och ta med sig Lollo upp nästa gång?!?! Saknar min "syster"... Skulle ju va perfa om hon åkte upp med honom och va hos mig :-) Tycker jag iaf :-) Ha det bäst! /Nettan

2011-05-18 // 13:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback