Söndag

Jag är INTE bakis idag :> Skönt, men jag drack iofs inte så mkt igår :)
Jag behövde egentligen inte dricka men jag och bebis behövde festa med varann, de va på tiden♥
Johan åkte hem för nästan två timmar sen :( *ledsen chey*
Saknar han redan♥
Och Tack ALLA som va med igår, jag hade jätte trevligt :)
Johan och jag åkte hem ganska tidigt, typ vid 9 ?! Efter att de blev lite "tjafs" eller tjafs va de väll inte, jag och Crille disskuterade lite bara :P
Stackars baby som satte sig imellan för att försvara mig om de skulle hända nått..aww♥
Förlåt sötnos, jag tycker om dig så jävla mkt och skulle göra allt för dig. Ska skärpa mig GENAST.
Blir inge alkohol nästa gång han kommer, inte för att de är problemet, utan problemet är folket jag umgås med, vissa beteer sig som riktiga jävla muppar.
Och jag kommer aldrig glömma de du skrev till mig älskling♥

Det går framåt för mig och baby, blir bara bättre och bättre, och jag blir mer kär för varje gång♥
Är de ens möjligt?:>

Johan♥
( Jag är din. Och om jag kunde skulle jag ge hela världen till dig hjärtat )
Gillar allt som har med min fina pojke att göra..hans leende,hans ögon, hans tatueringar och hans röst.
Hans klädstil,och hans intresse för bilar..*HOT*
Hans sätt att reta mig, och hans sätt att sedan bli "sams"..hans sätt att ta på mig och sättet han kollar på mig.
Och när han sjunger för mig så vet jag att jag aldrig kommer vilja släppa taget♥



Och jag mitt jävla smartskaft har med mig min kamera men glömmer bort att ta bilder -.-'
Blir så jävla sne, inga fest bilder från helgen, och inga bilder på baby, eller på mig och baby♥ :(
Nästa gång ska jag fan hänga den runt halsen och ta massa bilder -.-
( haha nej kanske inte, men ska se till att ta så galet mkt bilder nästa gång )
Jag har en kamera men lyckas ändå inte ta några bilder... aaarrhhg !!

Aja, det är morsdag idag, så ska laga middag till mig,mami och lillsyrran ikväll :)♥
Blir nått mumsigt :>
Sen kanske jag ska städa lite nu när jag ändå är hemma själv, överraska mamma lite kanske :) Får la se, är ganska trött idag..

TTYS

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback