Onsdag..

Mitt internet slutade funka igår.. och som den Otekniska tjej jag är så lyckades jag inte fixa de -.-' Kult.
Och försökte igen nu imorse men de funka inte så jag tjuvlånar lillsyrrans trådlösa (Y)

Vaknade av att baby smsa mig, så de vart lite gulligull med honom och massa med bra musik nu på morgonen :) Det gillas ju ganska skarpt :>

Igår så va jag med Anastasia (grannen) blev Te och spela UNO.. och jag har aldrig varit med om att jag förlorat så många gånger -.- förutom när jag spelar med bebis.. och jag som är en så jävla dålig förlorare.. ( Nathalie bah- JAG VET ;) heheh visst gumman, you know it♥)

Ensam hemma halva dan, så jag ska passa på att dunka sönder hela jävla huset med min musik och eftersom de verkar som att de inte ska storma upp så förjävligt så kanske man vågar sig ut och sola lite?! :)

Take care

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback