Måndag..

Vaknade väldigt sent idag.. efter kl 12.. hm.
Trött chey.. pratade med min sötnos igår kväll, nästan så både han och jag somnade i telefon ^^
Saknar han så mkt :(♥
Och han har blivit sjuk..jag vill ju bara ta hand om min baby, lite svårt när han bor så långt bort ifrån mig:(
Igår pratade vi lite om vad vi ska göra i sommar, och de verkar som att de kommer bli roligt,dyrt och helt underbart♥
Jag längtar så oerhört mkt..

Och idag ska jag göra mitt jäkla CV, om de så ska ta hela dagen innan de blir perfekt !!!!
Och så ska jag ut på en promenad oxå (Y) *kult*

Är ensam hemma typ hela dagen, ganska skönt.
TTYS

// Nettan a.k.a Sässan



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback