Måndag.. !

Johan åkte hem igår, saknar ihjäl mig efter honom♥
Har sån tur som har träffat en kille som han.
Det är inte många som har en kille som tar bra hand om dom, men de är upp till folk om om vill bli behandlade som skit, dom förtjänar de väll antadligen !!
Kommer inte blogga lika mkt nå mer.. inte lika roande längre.

Saknar min baby. Sov utan honom inatt, och jag blir tokig..saknar hans famn,hans röst,hans leende..jag saknar allt med dig Johan♥

Ska kolla runt lite på datan nu, har äntligen fått tillbaka internetet.
Ska skratta åt patetiska människor, ska fortsätta psyka dom jävlarna som tror att dom kan knäcka mig, och framför allt så ska jag tänka på min baby nere i sthlm♥

// Nettan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback