Lite bilder dåra

Imorgon kommer dom få bilder jag har från kryssningen :)
De va en lyckad kryssning kan jag lova. Och imorgon är de en Månad sen vi åkte.
Måste verkligen göras om.♥
Seg jag är på att lägga upp bilderna men Bättre sent än aldrig.

Grannen och morsan dödade en orm alldeles nyss.. jag bah *sadface* och alla läsare bah *kbry*
Tycker inte om att man dödar djur sådär men den befann sig så pass nära stallet..and thats not good !!
Well well.. idag blir de att städa rummet IGEN.. blir lätt stökigt när min Stockholmare har varit här ;)
Ligger popcorn lite överallt.. min gummibjörn kan va lite stökig ibland♥
Sen ska jag göra mitt CV.. får se hur de blir -.-'

Cookie och Zigge<3
Man ser vem som är skyldig till att en bebis kom till..


Jag bara äääälskar min hårfärg och mitt löshår..


EN bild från kryssningen kan jag nog bjuda på :P ( imorgon kommer resten av bilderna:D ).. är de en cigg jag har i handen?
Blir man förvånad eller?! :P
Älskar dig Gumman♥


Lite busig får man allt vara..tänk va tråkigt annars.
Ska lyssna på min underbara musik nu

Saknar dig J ♥

TTYS

// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback