God natt !

Nettan- Som svar på din kommentar, så kan Lollo säkert följa med nästa gång, då de är lite mer planerat :)
Johan kommer imorgon, och vi planera de redan nu ikväll. Men säkert nästa gång :)
Kan höra med honom.

Well well, jag har städat rummet och möblerat om, tycker de är mysigast när de är fräscht och när man kan variera lite, speciellt när man ska få sällskap ;)
Min baby kommer imorgon. Kommer bli galet mys.
Saknat Johan så enormt mkt♥
Och ursäkta för att min blogg blivit så boring, men bilder från kryssningen kommer upp sen,nångång^^ Och massa andra bilder.
Nu ska jag lyssna på lite musik och sega framför datan innan jag ska sova.
Hörs imorgon.

Take care

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Låter bra det :-) Ska prata med Lollis oxå... Men eftersom att det för det mesta skiter sig pga pengar till tågresa etc så kanske det går nu när hon kan lifta med brorsan :-) Ha en fortsatt bra kväll :-)

2011-05-18 // 23:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback