God natt..

Ska nog sova nu, kl är snart 12 och jag som ska upp tidigt imorn..
Ska till arbetsförmedlingen och träffa Elina♥
Blir nog en ganska nice dag, hoppas på SOL och vore ju tacksamt om de inte blåste så förjävligt -.-'

Jag saknar min Johan♥ ( ingen nyhet )
Så när jag ringde han så pratade vi i över en timme ( blir lätt så)..tiden går så fort.
Blev genast på bättre humör, även om de inte bara va gulligull.. blev lite seriöst prat oxå.
Saknar ihjäl mig efter han..och nästa gång han kommer hit blir de oförglömligt.. men så är de med alla gånger han kommer hit.. kan inte bli bättre:*
Ska sova nu...somnar med ett leende på läpparna♥



// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback