God morgon..

(Svar på Kommentar)
Nettan- Ja gör de, hon kanske kan följa med Johan nästa vända :)

God morgon solstrålar :D Jag är på så bra humör, helt sjukt ^^
Jag gick upp Kl 7 :O Fast jag kan och får sova hur länge jag vill.. hm, så ska vakna till lite,sega litegrann så här på morgonen innan de är dags att städa,dammsuga hela huset,torka golv och plocka undan osv osv (Y)
Och då kan jag lova att musiken kommer vara på MAX.
Sen duscha,ansiktsmask och sånt där fix :)
Manikyr gjorde jag igår kväll :)
Har gjort de till en vana att jag gör en ny manikyr varje vecka, så fräscht :D

Synden straffar sig själv. Man får vad man förtjänar. Och lyssnar man inte på dom i sin omgivning som bryr sig om en så får man tamefan skylla sig själv, och då står man ensam där sen *SNAP*

Take Care :)
TTYS

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback