Gnatt

Satt ute på altan med Anastasia ( Anya ) och spela lite, mysigt nu när de inte är sådär jätte kallt och blåsigt. Men dock så sabotera alla myggen allt, men såklart,eftersom jag är så awesome så tände jag sån där sticka som ryker och luktar as gott btw..så dom försvann ganska snabbt.

Sen så va himlen så fin så jag sprang efter mobilen och fota :>
För molnen hade bråttom iväg..
Fint vare ju iaf.



jag bah- åh jag som älskar rosa.. :>
Dock så va de mkt finare än på bilden :/ hmm...

Sen så måste jag lägga upp en bild på "familjen"
riktigt sött att dom till och med sover med varann :>



Cookie ( den minsta ) ser lite uppstoppad ut :P

Nae nu ska jag sitta vid datan en sväng till, sen lägga mig i sängen och prata med min baby sen sova (Y)
Mkt som ska göras imorgon.. ska städa *yääy* -.-'

God natt :*

// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback