Fredag !

I told you so, don't mess with me, i bring you down bitch!

Sitter och dunkar musik medanst baby är och skjutsar och handlar med morsan :> hehe gulligt ^^
Baby kom från sthlm igår, så ringer han mig och ber mig gå ut och leta efter nått som han sa att han skulle ha tappat när han va här förra helgen -.-'
Så går jag ut så kommer han :D fast han inte skulle komma förns mkt senare, och med sig har han en ros♥
Sååå gulligt, nästan så man blev lite kär faktiskt.
Jag är så glad att jag träffat dig Johan♥

Ikväll blir de iaf party med dom bästa :) Sen utgång.. I love it ! Kommer bli awesome.
Jag har förändrat mig själv för mina vänners skull, ett bra råd till att mind fuckers där ute !
Haft massa mys med Johan enda sen han kom igår... gosi♥
Nae nu måste jag skynda mig att göra mig iordning, baby blir så sur när jag är så seg :>

Som man bäddar får man ligga!

Trevlig helg and take care ;)

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback