Fredag..

Äntligen är de fredag. Guuud så jag har längtat.
Johan kommer ikväll♥
Och han ringde mig tidigt imorse ( igen ) innan jobbet, men jag somnade om.. har iaf inte bråttom idag med att fixa allt eftersom han kommer sent ikväll.
Så idag blir de massa fix i huset och med mig själv innan baby kommer, och ikväll blir de att laga god mat och mysa.
Min tur kanske att laga mat eftersom han gjort de några gånger åt mig...♥

Sen imorgon på Lördag så åker jag och baby till Avesta för att gå på marknaden en sväng :)
Sen träffa min bebis som jag inte träffat på as länge♥
Så blir de grillning med Marcus,Daniel och Vicky.
Sen efterfest med Michelle,Mattias och Lisette oxå antar jag :) kanske några till i donno..
Blir nog kul, det ser jag fram emot.

Nu ska jag käka min frukost - Ett päron,ett knäckebröd och stort glas vatten.
Sen blir de att göra allt de jag skulle gjort igår, för jag gjorde bara hälften.. inte mått så bra men nu är jag på igen :D
Man bah yeah...

Saknat dig bebis, på lördag ses vi igen bästa vän♥


TTYS

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback