...

Dagen började så bra, med sol och värme. Har solat och umgåts med grannen nästan hela dan.
Sen blev de storm, det blixtra och oska som fan, och alla som tycker att jag själv TROR att jag är så farlig och elak och hemsk skulle sätt hur jävla rädd jag va. Fyfan..!
Sen fick vi strömavbrott...kul, så det blev att åka in till stan så syrran och jag kunde få mat (donken) och morsan sitt kaffe (Y)


Väntar på att Johan ska ringa mig oxå, saknar han så oerhört mkt♥

Sen fick vi reda på att Emma ******* tagit livet av sig :(
Alla mina tankar går till hennes nära och kära.
Tycker det är så hemskt..önskar jag kunde göra nått.
Vila i frid gumman


Och till min familj och mina vänner, jag älskar er, och jag skulle göra precis vad som helst för er, det enda jag vill är att ni INTE lämnar mig♥
Skulle aldrig klara av att förlora nån som står mig nära...jag finns alltid här för er.

Ta hand om varandra♥

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback