Bildbomb från kryssningen 2011

Här kommer den efterlängtade bildbomben från kryssningen :)

Jag och Elina,Silja Line 2011♥


Lägger inte upp ALLA bilder,då som flesta är ganska lika :P




I väntan på Diddi så tog vi några öl på en mysig uteservering :)



Och Elina va jätte duktig som tog bilder på våran hytt oxå ;)




Inte alltid som jag vill vara med på bild :>

Mysigt med fönster..



Sen fick vi massa öl,Gin och cigg till våran hytt, gratis ;) And i don't gonna tell you why ;) hihi










Alla slags olika drinkar och shottar bara flööda in till vårat bord, och elina och jag betalade inte för en enda..hah..
Kan ju säga att de va två väldigt glada tjejer på Silja..





Sen träffade vi massa trevligt folk, till och med dan efter så ropade folk HEDEMORA efter oss ;)
Hah,vi blev bjudna på fest,dagen efter i sthlm, men vi kunde ju såklart inte..
Snacka om att vi gjorde gott intryck på både finnarna och 08: orna 



Sen va de en FULL och as FUL brud som försökte tjafsa med mig, men hon insåg ganska snabbt och väldigt försent att de iiiiiiiiiiiinte va en sån bra ide kanske.. så jag fick henne utkastad, haha SCOOORE

Sen dagen efter fick vi gratis bakismat serverat till vårat rum :)
Som sagt, galet nice.


Sen dagen efter kom Johan coh hämta upp mig och Elina med sin BMW ( han skulle bara åka hem en sväng innan han hämta upp oss), sen va de bara att åka hem igen.
Det va faktiskt väldigt skönt att slippa ta tåget eller bussen hem. Eftersom man va ganska sliten ^^
FAN vilken nice kryssninge.. men de bästa va ändå att jag träffa Johan..

Sen så bjuder jag på lite bilder från Valborg :)



Före.. *värsta duckface*


Efter..




Dagen efter fortsatte jag festa... usch.. och då såg man ju mindre bra ut..

Usch,att dricka de första man gör när man vaknar är ingen bra ide.. inte fräsch tjej..men de kommer inte hända igen,fy. Men kul va de ju :)


Min fina Elina får avsluta det hela ♥


Tar så lång tid att lägga upp bilder eftersom internetet är så segt :S
Aja, Helt klart en av dom bästa helgerna de här året.. och fler kommer de bli♥

// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback