Tror jag ska sluta blogga...

Bara en massa problem nu.
Väntar på att jag ska på Rättegång igen.. de tar fan aldrig slut !
Efter den så ska jag lämna allt och alla bakom mig, familj vänner osv och börja om på nytt, ensam.
Finns en människa i mitt liv som jag aldrig släpper ifrån mig, och de är Marcus♥

Och att en liten feg liten fitta skickar på två polare på Marcus för att hon inte kan ta hand om sina psykiska problem själv, snacka om att skapa ännu mer problem. Är de krig du vill ha gumman så visst FINE !
Men en sak ska du ha jävligt klart för dig, du och ditt äckliga rykte som en fet äcklig hora kommer krossa dig utan min hjälp. Kan inte ta åt mig all ära till att du och ditt psyke inte mår så jävla bra !
Ja CARRO, jag vågar stå för vad jag säger, och jag vågar skriva att de är dig jag menar, mer än vad du eller nån annan vi känner vågar göra !
Du förtjänar att må som du gör !
Och att du kopierar de mesta jag gör eller skriver är ingen nyhet, folk har märkt de och påpekat hur pinsam du är.
Och att du kommer göra en liknande sak på bloggen förväntar vi oss oxå, eftersom du är så förutsägbar.

Kommentarer från er söta läsare.

Lycka till!

2011-03-21 // 12:52:12
» Anna

mandu behöver ju hjälp din stackare!!! sjukare får man ju leta efter.. man kan ju börja undra om de är du eller carro som är hora mm.. sök hjälp för fan

2011-03-21 // 12:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback