Torsdag...

Jag har typ läst hela dan.. finns en författare som heter Margit Sandemo, och hon är en grym författare. Just nu läser jag hennes böcker Isfolket, och de är en "serie" på 47 böcker. Och dom senaste tre dagarna har jag läst 3 böcker, ska börja med bok 40 idag oxå :)
Jag kan inte sluta läsa, och ibland så önska jag att de hon skriver va min verklighet.
Älskar hennes böcker, finns andra"serier" med 20 böcker eller 15 som liknar Sagan om Isfolket de handlar om samma personer, fast varje person har typ en egen resa och sina egna äventyr, sen har hon ju skrivit böcker som är fristående oxå. Men just Isfolket är min favorit ♥
Svårt att förklara, men hennes böcker är GULD värda.

De här är den första bocken, och början man läsa den här så är man fast !



Kommer säkerligen läsa om alla dom här böckerna igen..

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback