Torsdag !

Sitter hemma hos Marcus, och vi har precis färgat mitt fina hår och mitt löshår, och de blev perfekt :D
Älskar mitt hår, fast kunde ju önska de va liiite tjockare ^^
Längtar tills imorn då jag kan sminka mig och sätta i löshåret och fixa de :>
När jag kom in till stan så drog vi hem till Nathalie C :)
Klara,Linda och en annan tjej va där som jag vet namnet på men glömt :P
Hade jätte kul, blir alltid mkt skratt när man är med Nathalie :)
Får se om jag sover kvar i stan, hemma hos Marcus eller Nathalie de visar sig.
Men då måste jag hem tidigt imorn för att duscha,raka,sminka och klä på mig.
Har inga pengar men roligare att sitta i stan än hemma -.-
DirtyDave, min sötnos ville träffas och prata oxå, får se vad han har på hjärtat<3
Bilder på håret kommer imorn :D SÅÅÅ SÄSSY ♥
Glad att jag inte har skabbigt hår, så många som har de och inte sköter de. Och stackars dom som inte har nått hår :O OMG, jag skulle aldrig klara av att vara skallig :S
Well well, såg att Marcus hade en bild på mig på sin data ( nu har han ju fler ) men han tycker jag är fin chey♥
Tycker jag oxå ;)
// Nettan a.k a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback