Tisdag !

Solen skiner idag igen, gud va underbart ^^
Hoppas den gör de imorn då oxå, då jag ska till skolan och möta upp Sophie, sen ska vi till Halvan och ta en Islatte och snacka lite ^^♥
Så solen får gärna besöka vår lilla stad varje dag !

Idag ska ju Kissie operera sina bröst,igen..

och jag längtar tills de är min tur :>
Har bestämmt mig för att göra de om nått år, sen vad andra tycker om de skiter jag blankt i, precis som med allt annat. :D
Det kommer bli så snyggt.
Vi alla gör nånting för att man ska se bättre ut.
Men inte alla som lyckas ;D hah

Har några samtal att ringa, men jag skjuter nog upp dom till en annan dag :>

L8R

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback