Tisdag !!

Har inte haft ork att blogga nått under dan :S
Åkte till vårdcentralen, har bytt till ett som ligger precis vid Svea Parken, dit kan man åka vid akuta besvär utan att boka tid och de va faktiskt super fint där. Men iaf, de gick snabbare än jag förväntat. Dom tog två "små" rör med blod -.-
Men det gick bra, inga problem förutom att jag mådde så jäkla dåligt efter att hon tagit ut nålen. Blev yr och mådde illa :S I don't know why ?!

Sen senare på dan så hämta vi min bebis :>
( här är han när han är liten skrutt )

Han har kastrerat sig idag :> stackarn, han börja låta när vi kom in till receptionen...
Ska ta hand om han nu, sen är de dags för min operation ^^
Sen har ju han blivit pappa till en helsvart liten söt sak. Och när jag flyttar tar jag men den, eftersom Zigge är en ute katt, och de är inte rättvist att göra en ute katt till en inne katt... !!!!!!!
Så Cookie får bo hos mig ist :> Bild på hon/han kommer !

Well well va nog inte mer än de, ska lyssna på musik och kolla runt på nätet efter snygga käder jag inte har råd med :D * K BRY *

// ettan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback