Svar på lite kommentarer !

Tänkte svara på en kommentar ^^
Att mina vänner dumpar mig? Hah knappast, om de är jag som ber dom dra åt helvete så är de väll knappast dom som dumpat mig ?
Och nu har jag inte bett dom dra åt helvete, inte till en början iaf ^^
Jag vet att de svider men så äre ^^
Och vad ni tycker om mitt utseende skiter jag blankt i xD hahah helt seriöst, jag vet vilka ni är !
Och om jag tycker att jag är snyggaste i världen då är jag tamefan de ! Vad jag tycker om mig själv ska väll ni skita i. Men jag vet ju att ni inte har bättre för er, så bring it on bitches för mig kan ni knappast knäcka :)
Och ni verkar inte vilja sluta med de här tjafset, men visst FINE with me, jag kan gå huuur långt som helst. Men kom ihåg, man får ta konsekvenserna efter sina handlingar !
// Nettan A.K.A Sässan♥

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback