Svar på kommentarer !

Verkar som att tjafset ska fortsätta :)
Ni era värdelösa nollor, ni vågar inte ens skriva vilka ni är, haha de säger ju en hel del om er ;) Fega patetiska nollor, kul att ni läser min blogg, de ger mig bara fler läsare, så tack för de :)
Kan ju säga så här, vad ni tycker skiter jag fortfarande i xD Jag förstår att de stör er, att ni inte kan påverkar mig eller knäcka mig. Det kommer ni aldrig lyckas med :) Jag kommer inte sjuka ner till den nivån att jag kommenterar anonymt på "nåns" blogg, utan jag har ju lite mer ryggrad och vågar skriva här vad jag tycker och tänker :)
Men keep going, snart kommer vi till en punkt då det blir polisanmälningar osv, föressten, har tagit reda på era IP adresser. Så det är ju bara att vänta och se vad som händer ^^
Detta är bara underhållande för mig ^^
Kalla mig vad ni vill, men ni är inte så mkt bättre själva xD haha jag dör, min blogg har ju blivit så mkt roligare tack vare er :)
Tror inte jag har mer än så att säga just nu, men de kommer väll fer tillfällen :)
Eftersom erat meningslösa liv inte är så meningsfullt så ni har ju inget bättre för er än att kommentera min stackars lilla blogg ^^
Och bara för att varna er, ni har nog inte riktigt koll på vilka personer ni tjafsar med.. :S Stackars er säger jag bara ^^
FYFAN VAD BÖGEN OCH FETTOT ÄR SNYGGAAA :D GAASCH ^^
Vi kommer alltid vara bättre än er, vad ni än säger så bevisar ni bara hur jävla AWESOME jag och Marcus är.
Tack för att ni boostar vårat ego ännu mer :>

Kommentarer från er söta läsare.
» lol

det roliga med det hela

1. polisanmälningen hjälper ju mydket aja dem som inte har ryggrad till det gör ju sånt sen anmäler vi dig mot saker också so go for it



2. ni har sjunkit till en nivå som inte finns trodde jag*



3. haha good att du gillar att du for komentarer alltid kul å hjälpa så inget å tacka för gumman lilla



4. ni tar åt er så sjukt mycket och bryr er för hade ni inte brytt er" eller du ¤ så hade du varken skrivit som du gör, kaxat upp dig okej du är yngre du ä omkring 15 år men i dont care!



Lilla gumman väx upp nu du har spelat upp dina små kort redan



ta nu din lilla vän i handen och stå på er

2011-03-23 // 12:52:30
» snugg

Söt/fin bild ^^

2011-03-24 // 01:24:09
» snugg

Söt/fin bild ^^

2011-03-24 // 01:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback