Söndag :)

Har precis vaknat, och kl är snart 3 :S Helt sjukt. Men blev så himla sent igår.
Magnus och Oliver kom förbi här en sväng.
Och stackars Oliver mådde knappast så bra ;) Han drog hem efter en timme ungefär och kvar är sötnosen Mange med mig Nathalie och Sibban :)
Han och jag åkte en snabbis till donken för att handla käk till oss alla, och de tog typ en halvtimme -.- jäklar vilken kö !
Sen låg vi alla och kolla på Beck, Sibban somna först sen Nathalie :P
Mange och jag låg och myste i sängen en sväng, sen gick han hem vid typ 6 tiden.. på morgonen.. ^^
Innan jag somna så såg jag på 8 miles ♥ Fan va bra den är :>

Jag sitter iaf själv hemma hos Nathalie♥
Hon och Sibban väckte mig för hon skulle åka hem till sin mor en stund :)
Men hon kommer tillbaka senare, så får se vad jag ska hitta på under tiden :>
Har iaf TV,Data,bra högtalare,musik,cigg och internet här så jag klarar mig fiiiiiiiint ;)

Och Johanna Bergling, jag älskar dig vännen.
Jag hade inte sagt de om de inte va sant, de vet du ♥


// Nettan :*

Kommentarer från er söta läsare.

jag älskar dig också <3 men är lite trött på allt drama bara, vill inte att det ska vara såhär.

2011-03-27 // 15:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback