Onsdag !

Medanst alla eller dom flesta dricker nu när de är LillLördag så har jag spenderat min dag med mina äldsta syskons barn.

Vi är sammanlagt 4 Syskon, Sarah, den äldsta har två döttrar och Josse, som är näst äldst har en son, Albin som jag ska passa tills imorn. Fick 300 fast jag skulle gjorde de gratis, that's right. Jag kan vara riktigt snäll jag åh ;)

Molly, som är 1 år är hur underbar som helst. jag skulle lungt dissa en utekväll med polarna för att sitta hemma och ta hand om hon. Fast jag vill inte har barn, men att passa ett då och då är faktiskt ganska nice ^^

Så min dag har spenderats med barnen och massa Supoer Mario spel :D Hah, awesome <3

Imorgon, ska jag ta med Albin till stan för att handla nått snyggt till mig och eftersom jag har varit super tråkig säger Albin så ska jag köpa hans kärlek imorn genom att han får välja vad han vill i leksaks affären ;)

Nu ska jag ta en klubba och suga på, och bara sega framför deras FETA PLATT TV !

Hugs and kisses :*

// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback