Onsdag.. what to do ?

Kom precis ut från duschen..

Haha jah jag hade kameran med in för jag skulle ta kort på "vatten" för att se hur bra min kamera är.. och nog fan duger den :>
Använde mitt favorit shampoo och balsam, för oss UTAN slitet hår ;)<3


Sen kommer de en liten bild bomb på Sophie :> Från när vi träffades och fika. Hade as kuuul ♥
Fin Chey...


Yes, glass och smörgås stod på menyn ;)
Så vi gick ju mätta därifrån iaf..

ILoveYou♥

Sen kommer en liten bild bomb från när jag va hemma hos Nathalie med Jimmy,Linus,Klara och Marcus :)
Och Pumba såklart ;) Nathalies hund..

Haha, glad chey ;)


Inta alla vill vara med på bild..




Inga bilder på mig, ovanligt huhu? ;)
Åh jag som knappat har nå vänner :S jag som är så ensam eller hur va de ?.. konstigt... jag som har dom bästa människorna i mitt liv.. hm.. folk måste ha ändrat betydelsen "ensam" för de är jag då verkligen inte :)
Och de kommer jag aldrig bli :> *SNAP*

Nu är de kanske dags för mig att klä på mig.. blir mina rosa mjukisbyxor, så jäkla sköna ^^
Tror att jag tänker kopiera andra, eftersom dom nu tar efter saker från min blogg :>

L8R

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback