omg

Sitter hemma hos Marcus ;) as usual med Emelie och bebis såklart. Vi va nyss ute och käka på Lappens och snacka lite, och fan va jag blir ÄCKLAD av folks beteende, usch !
Och tycker synd om människor, but that's who i am ^^ haha
Vi ska färga Emelies hår, sen väntar vi på att Nathalie ska komma hem för att sedan dra hem till henne.
Sover kvar hemma hos Marcus, så får han style:a mitt hår imorgon ^^
Får hoppas det blir utgång, men är helt pank :/
Sen ska jag träffa min vän Elina oxå, ska snacka lite.. va länge sen man träffa partybruden.
Vi har varit vänner hur länge som helst, men på sista tiden har vi inte träffats, synd :/
Men de ska vi ta igen nu :D
Men nu ska vi fortsätta dela "åsikter" ;)
Bjuder på en till bild jag hitta på Bebis data på min Ögonsten ♥
Hörs imorgon muppar :*
// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback