Måndag !

Kom precis ut från en varm skön dusch ^^
Är fortfarande förkyld så jag får fortsätta dricka honungsvatten.. :/
Det har inte blivit så mkt bloggande nu dom senaste dagarna, men de kommer nu :D

Fick lite grejer av min syster Sarah :)

Från Märket Garnier, 3in1 Wash,Scrub och Mask :)
Sen en ansiktskräm, den lilla gröna saken på bilden, AS bra, jag älskar den.
Smörja in morgon och kväll, och den är super bra verkligen.


Från Märket Isadora fick jag Mascara och Puder.
Pudret är as bra, syrran har verkligen bra smak ^^


Lillsyrran fick ett par rosa hörlurar som jag oxå vill ha :/
Så jag tjuvlåna dom en stund och tog lite ego pics ;)



Va iväg och shoppa lite, köpte två väskor <3

Sen i Fredags åkte jag och min två år äldre syster till Karlshamn med hennes killkompis Patrik.
De va skit kul, förutom att jag mådde så dåligt..
Vi va på en klubb som heter Mingel, älskar de stället, förutom att alla där såg ut att vara 14 år.
De va två våningar, undervåningen fanns de en bar,ett Dj bås, och massa sköna soffor, och ett "hångel rum" med lila belysning. Nu vet jag ju inte om de va ett hångel rum, men såg så ut ;)
Tog fler bilder på mobilen, inga bra, men dom får jag lägga upp senare när datan slutar strula.
Köpte iaf en varsin mojito till mig och syrran..

Fast tyvärr, så va den skit äcklig :S
Syrran bjöd på en Rosa Pantern oxå


Lördagen va jag bakis så inte mkt som hände då. Åkte hem igår, hämta upp Marcus i Fagersta och jag somna i soffan när jag kom hem..
Lägger upp resten av bilderna en annan gång (Y)

Fick med mig Shampoo och Balsam från Franck Provost <3
Syrran ville inte ha de, så jag tog de.
Det är jätte bra för mitt hår som INTE är så slitet och tort.
Mkt bättre än Syoss och tresemme som är för dom med tort och slitet hår..tycker jag iaf !
Ska absolut börja använda Franck Provost shampoo och balsam <3
Luktar godis och är jätte bra.


Jag som älskar hudvårdsprodukter och hårprodukter vill verkligen ha bra tips, så kommentera om ni har några bra tips :)

Puss:*

// Nettan ak.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback