Lördag !

Dagen har varit AWESOME ^^
Haft de hur trevlig som helst med Sibban,Nathalie,Klara,Martina och Linda :)

Först stan med Sibban, sen hem till Martina.
Spelat spel och kort, haft så jävla roligt att jag gråtit.
Kan inte beskriva dagen mer än att de har varit underbart kul ♥
Har alltid så jävla roligt med er Nathalie,Linda,Klara och Martina <3
Sibban och jag sover kvar här hos Nathalie inatt igen oxå :) *mys*
Skönt att få umgås med vettiga människor.

*

Har fått tid till operationen nu, så om cirka tre veckor är de möte med läkare osv, sen operation :D
Sover kvar där över natten, och självklart kommer jag ha med min mamma, för FYFAN vad jag hatar sjukhus.
Kommer ha som öppna sår i halsen, så tror knappast jag kommer må så jävla bra.
Men tur att jag får morfin m.m på sjukhuset. Och de kommer bli glass i stora lass.. om jag nu får i mig nått !
Ska till vårdcentralen och lämna blod, måste göras innan operation.. usch och jag som hatar nålar :S
Well well, skönt att få de gjorde med tanke på att jag stått på väntelistan snart ett år..  -.-

PussPuss :*

// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback