Lite onödigt

Haha jag har 106 medelanden på Kamrat. Vet inte vrf jag har kvar den sidan, men bland så hittar man underbart folk där oxå <3

Har pratat med min söta vän Sophie, och förhoppningsvis så ska jag träffa hon på Onsdag ♥

Tycker det är så härligt att solen är framme, man blir lätt deprimerad på vintern när de är så grått och trist :S

Jag och Sophie kom överens om att bloggaren Tyra Sjöstedt är så jäkla snygg och vacker.
Den perfekta kroppen,håret,stilen,ögonen osv osv..
Visst jag kanske inte tycker hon är världens smartaste men snygg är hon..




Tre saker med mitt utseende som Jag tycker om !

  • Mina ögon


  • Mina läppar


  • Sist men inte minst så tycker jag om mina tänder
Dom är ju nästintill perfekta ju :D
Hehe älskar den här super charmiga bilden på mig ^^
Ingen redigering på bilder här inte, all naturell liksom ;) hah

Så så äre ^^

// Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback